Sök
Filters
Close

Servicecenter

Servicecenter

Gyttorp Service Center

Från 1 juli finns Gyttorp Service Center för optik och vapen i Karlskoga.

 

Optikservice

Garantiservice och övrig service för Leupold och Redfield.

Kontaktperson: Anders Karlsson  
E-post: anders.karlsson@gyttorp.se

Telefon 010-6023407
Telefontid 10-12

Vapenservice

Garantiservice och övrig service för Merkel, Haenel, Mannlicher och Eos.

Kontaktperson: Roger Johansson
E-post: roger.johansson@gyttorp.se

Telefon: 010-6023406
Telefontid: 10-12 

Reklamationer

Kassakvitton krävs vid reklamation hos Gyttorp Jakt AB. Kvitto behövs för att verifiera att produkten är köpt hos en av våra Återförsäljare och att den är reklamerad inom garantitiden (2 år). Återförsäljare (butik) ska alltid kräva kvitto vid reklamation.

Kontaktuppgifter och åtgärder nedan är avsedda för Återförsäljare (butik), konsumenter vänder sig i första hand till butiken där produkten är köpt.

Reklamationer Leupold och vapen

Kontakta Gyttorps serviceverkstad enligt ovan, så ges vidare instruktioner för hur reklamationen ska hanteras. Det vanligaste är att varan ska skickas in tillsammans med en beskrivning av problemet och kassakvitto.

Reklamation av ammunition

Butiken kontaktar Patrik Hellström,

Telefon: 010-6023423
E-post: patrik.hellstrom@gyttorp.se

Övriga Reklamationer

Maila en fullständig beskrivning av varför varan reklameras till Anders Karlsson, anders.karlsson@gyttorp.se. Bifoga även ett foto på varan där problemet tydligt återges, samt kassakvitto.

Adress för reklamationer

Gyttorp Jakt AB
Dammbrovägen 1
691 80 Karlskoga